5 תשובות
כן כן אני מרגישה ככה גם, אנחנו לא שולטים בזה אבל אני יכולה להדחיק כל כך חזק ולא להרגיש כלום ולהמשיך הלאה למישהו אחר, אבל ברגע שאני סומכת על בן אדם והוא מוכיח לי שהוא אוהב אותי ותמיד יהיה שם אני מרשה לעצמי בצורה לא הגיונית, אבל אתה לא שולט ברגשות רק בחומות
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שאי אפשר זה קרה לי איתה כבר ומאוחר אבל הגיוני שאני שם חומה לפני נכון??
אנונימי
אהבה זה אהבה, גם שזה אסור לפעמים אנשים מתאהבים בסופו של דבר.
^^ כןכן זה מאוד הגיוני והיא אמורה להבין את זה. כולנו עושים ככה וזה נטו כי נפגענו ואנחנו פוחדים להיפגד שוב. בהצלחה
הלוואי והיה אפשר לשלוט בהתאהבות/: