9 תשובות
שואל השאלה:
סתם לשבת בבית קפה זה מכבד?
סתם לשבת בבית קפה זה מכבד?
אנונימית
גם לנשום זה לא מכבד
אנונימית
מה זה לא מכבד? את לא חייבת לאף אחד שום דבר, תעשי מה שאת רוצה.
אנונימי
לא אבל תעשי מה שבאלך
אנונימית
לא מצחיק, לא היינו יכולים לחיות בלי לנשום
לא מצחיק, לא היינו יכולים לחיות בלי לנשום
כל דבר שאת תעשי זה לא מכבד
בית קפה זה בסדר
לא ביום הזה מכבד הדבר היחידי זה להתייחד עם הנופלים בדורות השואה
באותו הנושא: