5 תשובות
כנראה, ולא צריך שהרקטות יגיעו לתל אביב בשביל שאנשים יתעוררו
לא אותו שם אבל אם זבל ימשיך להיות בממשלה אז כן
לכול מבצע קוראים בשם שונה
אנונימי
לא חושב.