11 תשובות
אני הכי מעדיפה את הריקוד של i cant stop me
אני אוהבת את הריקוד של fancy
scientist/i cant stop me
אבל אם בא לך משהו קל יותר
tt
פשוט הכל,הכל פצצה
ממליצה על icsm /cherr up/fancy
i can't stop me
cheer up או what is love
אנונימית
כולם ריקודים טובים אבל זה גם תלוי ברמה שלך
אם את מתחילה יחסית אז כדאי tt
אם את ממש טובה אז הכי ממליצה על i cant stop me
והשאר באמצע כזה
אבל כולם באמת טובים
שואל השאלה:
אז אני אלמד את i cant stop me אני אוהבת ריקודים קשים
what is love/tt/seitence/i cant stop me הכל ממש נדיר קשה לבחור
שואל השאלה:
בקיצור ללמוד את הכל