11 תשובות
אני אוהבת את הריקוד של fancy
אני הכי מעדיפה את הריקוד של i cant stop me
scientist/i cant stop me
אבל אם בא לך משהו קל יותר
tt
אבל אם בא לך משהו קל יותר
tt
cheer up או what is love
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני אלמד את i cant stop me אני אוהבת ריקודים קשים
אז אני אלמד את i cant stop me אני אוהבת ריקודים קשים
4&1
i can't stop me
what is love/tt/seitence/i cant stop me הכל ממש נדיר קשה לבחור
שואל השאלה:
בקיצור ללמוד את הכל
בקיצור ללמוד את הכל
כולם ריקודים טובים אבל זה גם תלוי ברמה שלך
אם את מתחילה יחסית אז כדאי tt
אם את ממש טובה אז הכי ממליצה על i cant stop me
והשאר באמצע כזה
אבל כולם באמת טובים
אם את מתחילה יחסית אז כדאי tt
אם את ממש טובה אז הכי ממליצה על i cant stop me
והשאר באמצע כזה
אבל כולם באמת טובים
פשוט הכל,הכל פצצה
ממליצה על icsm /cherr up/fancy
ממליצה על icsm /cherr up/fancy
באותו הנושא: