11 תשובות
אני אוהבת את הריקוד של fancy
אני הכי מעדיפה את הריקוד של i cant stop me
scientist/i cant stop me
אבל אם בא לך משהו קל יותר
tt
cheer up או what is love
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני אלמד את i cant stop me אני אוהבת ריקודים קשים
i can't stop me
what is love/tt/seitence/i cant stop me הכל ממש נדיר קשה לבחור
שואל השאלה:
בקיצור ללמוד את הכל
כולם ריקודים טובים אבל זה גם תלוי ברמה שלך
אם את מתחילה יחסית אז כדאי tt
אם את ממש טובה אז הכי ממליצה על i cant stop me
והשאר באמצע כזה
אבל כולם באמת טובים
פשוט הכל,הכל פצצה
ממליצה על icsm /cherr up/fancy