6 תשובות
אולי תבקשי שהם יביאו הביתה משהו טעים בשבילך
שואל השאלה:
זה לא מקום עם אוכל
אנונימית
אבל בכל מקרה שהם יביאו לך משהו טעים נגיד בדרך חזרה!!
תעשי לך כיף לבד בבית.
תמיד יש עוד פעם...
תנוחי לך, תאכלי משהו ותראי איזו סדרה.
תהני מהשקט והלבד.
שואל השאלה:
תודה לכולם בסוף היה לי סבבה
ומסתבר שלהם לא היה כזה כיף שם
אנונימית
יופי!! שמחים לשמוע