6 תשובות
האנימציה הזאת היא לא איזה סרט 5 כוכבים, אבל היא נחמדה והיא מתאימה לסרטון, אין לי ממש עצות לתת לך אבל ככל שעושים משהו יותר ככה משתפרים בו, אולי יש סרטונים ביוטיוב, בהצלחה!
שואל השאלה:
אתם יכולים להביא לי רעיונות לעוד פרקים ?
אתם יכולים להביא לי רעיונות לעוד פרקים ?
אנונימית
זה קורע. אני מתה על זה.
2 יחסית להתחלה זה דיי כישרוני רק את צריכה להוסיף יותר פריימים אומר לך בתור בן אדם שמבין באנימציה ויש לך כישרון ציור טוב אהבתי את איך שציירת את הטוסט
3 ניראלי
יש על מה לעבוד
יש על מה לעבוד
זה טיפה לא ריאליסטי אבל אהבתי את ההומור מאחורי הסיפור
תנסי אולי להשקיע אולי בקווים ולנקות קשקושים?
ואולי ללמוד קצת אנטומיה ונגיד ללמוד פרצופים
כן זה קשה אבל זה רק לוקח תרגול, זה נראה כאילו את באמת תצליחי בהמשך, בהצלחה
אגב 3/5 חחח
תנסי אולי להשקיע אולי בקווים ולנקות קשקושים?
ואולי ללמוד קצת אנטומיה ונגיד ללמוד פרצופים
כן זה קשה אבל זה רק לוקח תרגול, זה נראה כאילו את באמת תצליחי בהמשך, בהצלחה
אגב 3/5 חחח