5 תשובות
פעם ראשונה הייתה קשה יותר בעיקר מנטלית
חליתי פעמים, פעם ראשונה ינואר 21, פעם שנייה מרץ 22..
בפעם הראשונה זה היה עוד כשלא התחסנתי וחטפתי את זה קשה בטירוף ויש לי מאז עדיין תסמינים.
בפעם השנייה הרבה הרבה יותר טוב סתם הרגשתי חולה בקטנה כזה
בפעם הראשונה זה היה עוד כשלא התחסנתי וחטפתי את זה קשה בטירוף ויש לי מאז עדיין תסמינים.
בפעם השנייה הרבה הרבה יותר טוב סתם הרגשתי חולה בקטנה כזה
היתה לי חברה שחלתה 3 פעמים
בפעם הראשונה היתה קצת חולה ב2 האחרות לא חולה בכלל
בפעם הראשונה היתה קצת חולה ב2 האחרות לא חולה בכלל
כן, הרגשתי יותר חולה וההחלמה הייתה קשה יותר
כע פעם ראשונה לא הרגשתי כלום פעם שנייה כן הרגשתי
אנונימית
באותו הנושא: