4 תשובות
תקווה לטוב, אם אתה חושב שתיכשל תנסה להבין למה, להבין מה אולי עשית לא נכון. ואם תיכשל אז לפעם הבאה תיקח את זה איתך. מקווה בשבילך שעברת ובהצלחה.
שמע בתכלס אתה לא יכול לדעת אבל שיש לך תחושה רעה זה לא טוב, מקווה בשבילך שעברת אם לא תלמד מהטעויות ותעבור בפעם הבאה, בהצלחה.
מכל טסט לומדים, וזה רק עוד ניסיון שנצבר
חלק מהטסטים זה פשוט עניין של מזל אם תעבור וחלק זה ניסיון וזה לגמרי בסדר.
מקווה בשביל שעברת ובהצלחה :)
למה אתה חושב ככה?
אנונימית