4 תשובות
למה אתה חושב ככה?
אנונימית
מכל טסט לומדים, וזה רק עוד ניסיון שנצבר
חלק מהטסטים זה פשוט עניין של מזל אם תעבור וחלק זה ניסיון וזה לגמרי בסדר.
מקווה בשביל שעברת ובהצלחה :)
חלק מהטסטים זה פשוט עניין של מזל אם תעבור וחלק זה ניסיון וזה לגמרי בסדר.
מקווה בשביל שעברת ובהצלחה :)
שמע בתכלס אתה לא יכול לדעת אבל שיש לך תחושה רעה זה לא טוב, מקווה בשבילך שעברת אם לא תלמד מהטעויות ותעבור בפעם הבאה, בהצלחה.
תקווה לטוב, אם אתה חושב שתיכשל תנסה להבין למה, להבין מה אולי עשית לא נכון. ואם תיכשל אז לפעם הבאה תיקח את זה איתך. מקווה בשבילך שעברת ובהצלחה.
באותו הנושא: