10 תשובות
אם יש לך בגרויות אז תלכי.
שואל השאלה:
אין שום בגרויות
גם בימים רגילים שכולן מגיעות בקושי עושים משהו. מכללה פח. מבזבזים גם זמן וגם כסף.
אנונימית
אז למה את שם? תעזבי חבל על הכסף
שואל השאלה:
אני עוזבת סוף שנה
אנונימית
ללכת לבית ספר חייב תמיד
J.t
להשאר בבית
כך אני עושה, וויתרתי על היום המוזר הזה.
שואל השאלה:
בסוף פספסתי לגמרי את השיעור
אנונימית
לא ללכת
אני הגעתי עכשיו רק בגלל שאמרו שיש בגרות ב11
ואחכ אני גם הולך
לא באה
תלכי למה מה יקרה