10 תשובות
אם יש לך בגרויות אז תלכי.
שואל השאלה:
אין שום בגרויות
גם בימים רגילים שכולן מגיעות בקושי עושים משהו. מכללה פח. מבזבזים גם זמן וגם כסף.
אין שום בגרויות
גם בימים רגילים שכולן מגיעות בקושי עושים משהו. מכללה פח. מבזבזים גם זמן וגם כסף.
אנונימית
אז למה את שם? תעזבי חבל על הכסף
שואל השאלה:
אני עוזבת סוף שנה
אני עוזבת סוף שנה
אנונימית
ללכת לבית ספר חייב תמיד
להשאר בבית
כך אני עושה, וויתרתי על היום המוזר הזה.
כך אני עושה, וויתרתי על היום המוזר הזה.
שואל השאלה:
בסוף פספסתי לגמרי את השיעור
בסוף פספסתי לגמרי את השיעור
אנונימית
לא ללכת
אני הגעתי עכשיו רק בגלל שאמרו שיש בגרות ב11
ואחכ אני גם הולך
אני הגעתי עכשיו רק בגלל שאמרו שיש בגרות ב11
ואחכ אני גם הולך
לא באה
תלכי למה מה יקרה
באותו הנושא: