6 תשובות
לא ממש לא
ממש לא
כן.מגעיל
לא
לא...פשןט לא באת זה לא מביך.
אם באלך לדבר עם מישהו אני כאן 3>
אם באלך לדבר עם מישהו אני כאן 3>
חחח גם אני לא הלכתי
נרדמתי..
נרדמתי..
באותו הנושא: