5 תשובות
בני אדם לא סותרים את הטבע.
ויש כל מיני מינים שהנקבה רודפת אחרי הזכרים
את.ה.ם.ן חתיכ.ת.ים.ות בחור.ה.ים.ות שוביניסטי.ת.ים.ות מיזוגנ.ית.ים.ות פטריארכל.ית.ים.ות אנחנו ב2022 ואם בחור.ה.ים.ות רוצה להיות גבר.ה.ים.ות שירדוף/תרדוף/ירדפו/תרדופנה אחרי בחור.ה.ים.ות שהיא בכלל גבר.ה.ים.ות היא.הוא.הם.הן.דולפינים.ות יכול.ה.ים.ות! אני לא מבינ.ה.ים.ות מה את.ה.ם.ן מדבר.ת.ים.ות!! איזה שטויות באמא/אבא שלי.ה.ך.ם.ן
אנונימי
לא ממש הבנתי מה כתבת
אבל ידוע לי שאצל יענים יש 2 יענים זכר ונקבה בלהקה שהם הכי חזקים והם השליטים ושם כל הנקבות "רודפות" כביכול אחרי היען הזכר, וכל הזכרים "רודפים" אחרי היענה השולטת
^^^ חחח
058