5 תשובות
בני אדם לא סותרים את הטבע.
ויש כל מיני מינים שהנקבה רודפת אחרי הזכרים
ויש כל מיני מינים שהנקבה רודפת אחרי הזכרים
את.ה.ם.ן חתיכ.ת.ים.ות בחור.ה.ים.ות שוביניסטי.ת.ים.ות מיזוגנ.ית.ים.ות פטריארכל.ית.ים.ות אנחנו ב2022 ואם בחור.ה.ים.ות רוצה להיות גבר.ה.ים.ות שירדוף/תרדוף/ירדפו/תרדופנה אחרי בחור.ה.ים.ות שהיא בכלל גבר.ה.ים.ות היא.הוא.הם.הן.דולפינים.ות יכול.ה.ים.ות! אני לא מבינ.ה.ים.ות מה את.ה.ם.ן מדבר.ת.ים.ות!! איזה שטויות באמא/אבא שלי.ה.ך.ם.ן
אנונימי
לא ממש הבנתי מה כתבת
אבל ידוע לי שאצל יענים יש 2 יענים זכר ונקבה בלהקה שהם הכי חזקים והם השליטים ושם כל הנקבות "רודפות" כביכול אחרי היען הזכר, וכל הזכרים "רודפים" אחרי היענה השולטת
אבל ידוע לי שאצל יענים יש 2 יענים זכר ונקבה בלהקה שהם הכי חזקים והם השליטים ושם כל הנקבות "רודפות" כביכול אחרי היען הזכר, וכל הזכרים "רודפים" אחרי היענה השולטת
^^^ חחח
באותו הנושא: