8 תשובות
ממש לא, דגים לא יכולים לחיות שם בגלל המלח שיש בתוך המים
לא כי הים מלוח מדי בשבילהם והם מתים שמה.. בגלל זה הוא נקרא גם ים המוות כי אי אפשר לחיות שמה
לא כי הים מלוח מידי ולכן הוא גם נקרא ים המוות כי אם תשים שם דגים הם ימותו.
מי משעוניין אני מכיר מבצעי נופש לים המלח להעביר יום או יומיים של שקט. חופשה כייפית במקום מדהים.
לגבי השאלה האם יש דגים לפי דעתי אין.
תהנו בכל אופן.
לגבי השאלה האם יש דגים לפי דעתי אין.
תהנו בכל אופן.
קישורים מצורפים:
לא. בגלל כמות המלח, הם לא מצליחים לשרוד.
התשובה הנכונה היא: כרגע (!) אין שם דגים.
דגים כן יוכלו להתקיים בים המלח אם המים יעמדו מספיק זמן, כבר התפתחו שם כל מני יצורים דו תאיים בשנים האחרונות ועם הזמן חלקם בטח יתפתח לדגים או למשהו דומה.
הבעיה היא שהמים שם לא "עומדים" אלא מעובדים בגלל מפעלי ים המלח וזה הורג את החיים שאמורים להתפתח במים.
דגים כן יוכלו להתקיים בים המלח אם המים יעמדו מספיק זמן, כבר התפתחו שם כל מני יצורים דו תאיים בשנים האחרונות ועם הזמן חלקם בטח יתפתח לדגים או למשהו דומה.
הבעיה היא שהמים שם לא "עומדים" אלא מעובדים בגלל מפעלי ים המלח וזה הורג את החיים שאמורים להתפתח במים.
באותו הנושא: