4 תשובות
היה צחוקים
לאן את הולכת?
שואל השאלה:
רחובות
רחובות
אני הייתי, בהתחלה לא רציתי להיכנס ועשיתי הכל כדי לא להיות שם, ברמה שבסוף הביאו לי צו מבית משפט
ואחרי זה כשעברתי תהליך והייתי לקראת שחרור היה לי כל כך קשה לעזוב, ממש בכיתי
צריך להתמסר אבל זה יכול מאוד לעזור ויש שם אנשים שרק רוצים לעזור גם
וגם כיף לפגוש אנשים כמוך
למה את נכנסת?
ואחרי זה כשעברתי תהליך והייתי לקראת שחרור היה לי כל כך קשה לעזוב, ממש בכיתי
צריך להתמסר אבל זה יכול מאוד לעזור ויש שם אנשים שרק רוצים לעזור גם
וגם כיף לפגוש אנשים כמוך
למה את נכנסת?
באותו הנושא: