6 תשובות
קצת פאדיחה
פאדיחה? לא.
לא גם לי יצא לעבוד במפעל
לא באמת... זה תלוי רק בך.
אם אין לך ביטחון וכאלה - כן.
אם יש לך ביטחון והכל טוב - לא.
יצא לי להיות מאבטח במפעל אחרי השירות הצבאי וזה באמת שטויות.
לא, כל עבודה מכבדת את בעליה