3 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה רבה לך אין לך מושג כמה זה משמח לראות שאכפת למישהו.. תודה 3>
תודה רבה רבה לך אין לך מושג כמה זה משמח לראות שאכפת למישהו.. תודה 3>
אנונימי
אם אתה בי ואתה בטוח שאתה לא אוהב את זה אז תפרוש עכשיו, אני ביב ומתחרטת שלא פרשתי.
מבחינת שזה יעזור לך בחיים, אפשר להשלים את זה במכינה בקלות וגם הרוב עושים את זה, עוד משהו, אני על סמך המגמה בטוחה עכשיו שאני לא רוצה לעבוד בזה בעתיד למרות שכשהתחלתי חשבתי שאני רוצה ושאני אוהבת את זה.
לגבי ההורים, תנסה להסביר להם שאתה לא מסתדר שם, אני מקווה שהם יבינו ויעזרו לך
מבחינת שזה יעזור לך בחיים, אפשר להשלים את זה במכינה בקלות וגם הרוב עושים את זה, עוד משהו, אני על סמך המגמה בטוחה עכשיו שאני לא רוצה לעבוד בזה בעתיד למרות שכשהתחלתי חשבתי שאני רוצה ושאני אוהבת את זה.
לגבי ההורים, תנסה להסביר להם שאתה לא מסתדר שם, אני מקווה שהם יבינו ויעזרו לך
מה החלטת?
באותו הנושא: