6 תשובות
ברור שאת עדיין יכולה להתחטב אני גם מתאמנת כל הזמן ולא בגירעון ואני מתחטבת בהצלחה
המינוסים שהראשונה קיבלה זה לא לעניין
לא חייב
לא הבנתי למה המינוסים אם אנשים מסכימים פה עם הדעה שלי?
לא בהכרח
אבל נחמד להיות בגירעון קלורי

גם אם תתחטבי יש סיכוי שחלק מהשומן יהפוך לשריר
ואז תרדי גם ככה במשקל