5 תשובות
הפרעות אכילה זה בתחום הנפש לכן פסיכיאטר מאבחן את זה.
התפקיד שלה זה לבנות לך תפריט(למשל אם את צריכה לעלות במשקל, היא תבנה לך תפריט שתוכלי לעלות במשקל)
שואל השאלה:
הפסיכיאטר אמר לי שיש לי הפרעות אכילה אהל לא כתב סוג ספיציפי
בכל מקרה מחליפה פסיכיאטר כי הוא חרא
אז הוא יאבחן אותי והיא תעשה תפריט
שואל השאלה:
אז למה שהולכים להולכים למרפאות נגיד של מכבי יש שם פסיכיאטר שמאבחן תוך כדי
שואל השאלה:
סבבה
לא. זה לא התפקיד שלה
פסיכיאטר יכול לעשות את זה ופסיכולוג יכול לעזור בזה.
היא תוכל רק לבנות לך תפריט שיתאים למטרות שלך.
Ta_