התחברות
הרשמה
תבכו שצריך. זה בסדר, לבניים ולבנות, זה משחרר. מאוד משחרר.
15 בפברואר 2013, 22:16
כיריים
משקל
תשובה אחת
כ''כ..
ש
שי לי
באותו הנושא:
אם ג'סטין ביבר ימות, אתם תבכו?
רק אני חושבת שצריך להסכים לבנות לצאת לשירותים מתי שהם רוצות כאילו אבל לא מוגזם...
מאיזה שיר אתם תמיד תבכו כשתשמעו אותו?
אם אמא שלכם תמות אתם תבכו?
בנות אתן תבכו מתחת לחופה עם חבר שלכן?
שאלה לבנות אתן חושבות שצריך להחזיק גבר קצר?
זה בסדר ללבוש חוטיני בבדיקה הזאת בצו ראשון שצריך להיות עם תחתונים וחזיה?
החוט של הגשר יצא לי קצת בצד אין לי גומיות זה בסדר או שצריך ללכת למרפאה לסדר? כי זה מציק ושורט ממש
זה בסדר להתקשר למקום עבודה ולשאול אם יש משרה פנויה או שצריך ללכת למקום עצמו ולשאול?
זה בסדר לאכול המבורגר אחרי שהיה כמה ימים במקרר או שצריך לאכול באותו רגע?
להתאמן שלוש פעמים בשבוע בחדרכ שעתיים וחצי פעמיים ופעם של שעה זה בסדר או שצריך עוד? (כוח ואירובי)