5 תשובות
שואל השאלה:
^^^^ כןן קראתי את זה פעם ראשונה בכיתה ה וזה פשוט לא נמאסס
אנונימית
כל זה מעניין אפילו בגיל מבוגר
זה כאילו שסתם לדוגמא
*דיסני* זה *רק* לילדים
ברצינותת המבוגרים הולכים על הילדים הקטנים שלהם לסרט רק כדי להיות איתם שמה ובסוף בוהים במסך יותר מאשר הילד שלהם :)

רגע את בת 14 ?!??!?
לא קראתי את זה אפילו ...
גם אני ואני חושבת שזה באמת נחמד
וואי אולי כדאי לי לקרא את החדשים שיצאו לא קראתי את זה כבר איזה אולי שנתיים וחצי??
בטחח זה כל הילדות שלי
אני עפתי על זה
ממש מקסים לדעתי שעדיין אוהבים את זה גם עכשיו
כןן חדמשש זה של ילדים אבל קראתי את זה מגיל קטן ואני עדיין יכול לקרוא את זה סתם לכיף
זה כזה מוזרר
שואל השאלה:
אני גם רוצהה קראתי את זה מכיתה ה בערך את כולם עד 28 של לפלנד ופינלנד ואני רוצה לקרוא את החדשים שיצאוו
אנונימית