6 תשובות
באלגן, יכול להיות
תוהו ובוהו. ולא שייך כאן שאלה של האם הייתי רוצה להישאר בחיים, והמבין יבין..
כל אחד היה עושה מה שבאלו ואהיה בלאגן אחד גדול, גם אף אחד לא היה רוצה לחיות בעולם כזה שאין בו סדר ומשמעת.
S:)
בלאגן, יכול להיות
הוא לא היה מתנהל
וכנראה שהיינו מתים?
היה בלאגן אבל מצד שני לא היה את הפיטוי בלהפר כללים אז אולי לא היה כל כך נורא