7 תשובות
שתהיה בן אדם
אנונימי
^למה אתה חושב שזה מצחיק?
כי הומור של כיתה ג זה ההומור הכי איכותי, וזו עובדה
אנונימי
הם בדכ ישנים לאורך היום גם
אבל בערב בערך ב7 או 8
אבל בערב בערך ב7 או 8
בסביבות 19
שעה 8 זה שעה אידיאלית, אבל זה מאוד תלוי אם הילדה במעון או לא, אם האמא עובדת או איתה בבית, אם יש עוד אחים... בגיל הזה יש אמהות שמשכיבות ב7 ויש כאלה שב10, מה שמתאים להם
הם ישנים גם לאורך היום, אולי ב8? תלוי כמה הם ישנו במהלך היום
באותו הנושא: