11 תשובות
לצערי כן
מאוד
לא , זה יעשה לי רע בלב וחוץ מזה זה זילזול
לא . ממש לא
את האמת כן, עם כמה שאני לא רוצה שזה יצחיק אותי זה פשוט מצחיק אותי.
כמובן שאני ךא צוחקת על השואה עצמה רק על בדיחות שואה.
אני לא יכולה לשלוט במה יצחיק אותי ומה לא, זה פשוט סוג ההומור שלי.
באופן כללי זה יכול להצחיק אותי אבל בהחלט לא ארצה לשמוע בזמן הקרוב בדיחות שחורות בכללי
לא
אומר תאמת כן יש חידה שתמיד מצחיקה אותי (למה היטלר התאבד בגלל חשבון הגז)