13 תשובות
לא חחח אנחנו כבר מדינה
לא
לא, ולא שואלים שאלה כזאת
אנונימית
לא
לא
כיום אנחנו מאוד חזקים (והמלחמות שלנו מוכיחות את זה
לא. יש לנו מדינה עכשיו וצבא חזק
עדיין יש אנטישמיות אבל לא ניתן לעצמנו להיגרר למצב נוראי כמו השואה שוב
לא ! אנחנו לא ניתן לאף אחד להחזיר את זה .
הכל יכול להיות..
אומרים שמלחמת גוג מגוג תהיה כזאת ואף גרוע יותר ככה שכן.
לדעתי יש סיכוי והוא אפסי