8 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא חושבת שהיא אוהבת כששלוחים הודעות.
אבל אני לא חושבת שהיא אוהבת כששלוחים הודעות.
אנונימית
אבל את ביקשת מזל טוב זה לא מכבד מצידה
שתגיד תודה וזהו
שתגיד תודה וזהו
אז בטיפול הבא תגידי לה למה לא ענית
שואל השאלה:
^אמלה בחיים בחיים לא
^אמלה בחיים בחיים לא
אנונימית
שואל השאלה:
היא ענתה ליי
היא ענתה ליי
אנונימית
למה שהיא תכעס? לדעתי זה מקסים ששלחת לה מזל טוב
למה שהיא תכעס? לא עשית שום דבר לא בסדר..הכל בסדר (:
היא לא כועסת עלייך
באותו הנושא: