9 תשובות
כן
סתם נו זה שאת אוכלת קליק הסיכויים עדיין נמוכים שיהיה לך
שואל השאלה:
תודה
שואל השאלה:
יש או אין דחוףף כי אני רוצה לאכול ואין לי מושג
אני אכלתי והיה לי כאבי בטן וכאלה.. אבל לא בטוח, יש כרגע פוסט שמסביר טיפה
לא אכלתי קליק בסקיווט לפני כמה שעות
לא אמרו שיש שם
לא
לא שייך לא לשטראוס/עלית/קינדר
זה לא של שטראוס או של עלית.
קליק בטוח לאכילה
אנונימית