13 תשובות
ממש לא הייתי נעלבת.
לא הייתי נעלבת אבל הייתי מרגישה מוטרדת קצת
מה השאלה שוב
אני דתייה וזה מחרפן אותי
אני לא נעלבת אבל אני מרגישה שמסתכלים עליי וזו הרגשה ממש לא נעימה.
לדעתי זה ממש לא בסדר,זו החלטה שלי מה ללבוש
להיעלב אולי לא אבל כן הייתי מתעצבנת
אנונימית
לא הייתי נעלבת.
אה כאילו הערה על צניעות
לא הייתי נעלבת הייתי תובעת את הבן אדם הזה עד שהוא יבכה על הברכיים
לא, הייתי מתעצבנת
אני הייתי נפגעת, כי הייתי מרגישה שכנראה הגזמתי או שרואים שאני זקוקה לתשומת לב היום באופן מיוחד...
אנונימית
נעלבת ? לא , מתעצבנת כן , לאף אחד אין זכות לכפות את האמונה שלו לא עליי ולא על אף אדם