12 תשובות
תלך תגיד לה מה אתה מרגיש מקסימום היא תגיד לא אין לך מה להפסיד
תשתף אותה , תספר לה מה אתה מרגיש.
כן פשוט תגיד לה או תנסה לרמוז לה
קודם כל תתקרב אליה, תחמיא לה, תדבר איתה, הכי חשוב, תקשיב לה, לפרטים הקטנים שלה, הכל.
אחר כך פשוט תגיד לה את הרגשות שלך, תגיד לה שאתה מרגיש משהו מעבר לידידות, אני מבטיחה לך שזה ירגש אותה :)
אחר כך פשוט תגיד לה את הרגשות שלך, תגיד לה שאתה מרגיש משהו מעבר לידידות, אני מבטיחה לך שזה ירגש אותה :)
שואל השאלה:
לא יודע כמה פתק זו התשובה מרגיש לי ילדותי
לא יודע כמה פתק זו התשובה מרגיש לי ילדותי
אנונימי
קודם כל כדאי לך להיות בטוח שגם היא רוצה אותך כדי לא להיפגע אח"כ... אבל כשאתה ממש מרגיש את זה אז לך על זה ופשוט תגיד לה. בנות אוהבות ישירות חחח
כשאתה מרגיש שנוצר ביניכם קשר באמת מיוחד ושזה יכול ללכת בכיוון הזה תגיד לה
אנונימית
תגיד לה שאתה מרגיש אלייה משהו ואתה רוצה שהקשר שלכם יעבור שלב ותשאל אותה אם זה הדדי זה הכל, מקווה בשבילך שכן:;
שואל השאלה:
ואם היא תגיד לא? זה באמת יהרוס את החברות שלנו?
ואם היא תגיד לא? זה באמת יהרוס את החברות שלנו?
אנונימי
תחשוב אולי על דברים שהיא אוהבת ותיתן לה ואולי היא תבין דרך זה... אתה יכול לתת לה גם פתק
תגיד לה
כן זה יהרוס לכן עדיף לך לברר אולי עם חברים ולבדוק אם זה בא גם מהצד שלה
באותו הנושא: