9 תשובות
כנל
עשיצי פעם אחת בלון ענק שנפוצץ עליי אז נכנסתי להתקלח
וכן זה ממש כיף לעשות בלונים בגלל זה אני תמיד לוקחת איזה 3 מסטיקים
וכן זה ממש כיף לעשות בלונים בגלל זה אני תמיד לוקחת איזה 3 מסטיקים
אני לא יודעת לעשות בלונים ממסטיק :(((
גם אני
בחיים לא עשיתי
וואי כן
אני עשיתי פעם בגודל של הראש שלי
ויש לי תמונה כהוכחה
אני עשיתי פעם בגודל של הראש שלי
ויש לי תמונה כהוכחה
גם אני
שואל השאלה:
וואי תראי אם את רוצה
וואי תראי אם את רוצה
אנונימי
הכי כיף שיש
באותו הנושא: