9 תשובות
עשיצי פעם אחת בלון ענק שנפוצץ עליי אז נכנסתי להתקלח
וכן זה ממש כיף לעשות בלונים בגלל זה אני תמיד לוקחת איזה 3 מסטיקים
אני לא יודעת לעשות בלונים ממסטיק :(((
גם אני
בחיים לא עשיתי
וואי כן
אני עשיתי פעם בגודל של הראש שלי
ויש לי תמונה כהוכחה
שואל השאלה:
וואי תראי אם את רוצה
אנונימי
הכי כיף שיש