5 תשובות
מפחיד ומזעזע זה ליד הבית שלי אני גרה באריאל וזה בכניסה לעיר שלי
מזעזע שלא שמעתי על זה
אני גר שם, מפחיד. מחבלים ימח שימם
פשוט נמאס לחיות ככה בפחד
אנונימית
מזעזע
באותו הנושא: