11 תשובות
שואל השאלה:
בשביל ההרגשה שאוהבים את התוכן שלי .
בחיים לא הייתי בפור יו למרות שהתוכן שלי מצחיק
אנונימית
שואל השאלה:
למה מרחם
אנונימית
לא
אם את רוצה לעשות את זה לכי על זה את שאלת ולדעתי זה מטומטם וביזבוז של 30 שח
כאילו התכוונתי שזה לא בזהוז, אם זה גורם לך להרגיש טוב, לכי על זה
נראה לי קצת בזבוז...
עוד שבוייה של טיקטוק
כן מאוד
לא אם את רוצה פרסום
התכוונתי אם את רוצה להתפרסם
שואל השאלה:
אם אתה אומר
אנונימית