7 תשובות
פשוט בפעם הבאה תשדלי לפתוח חלון
כדי לגרום לזבוב לצאת לבד..
כדי לגרום לזבוב לצאת לבד..
להבין שזה זבוב קטן ויש עוד מלא זבובים שחיים ונושמים
לקבור אותו
אבל אין מה לעשות אני גם הרגתי יתוש כי הוא ניסה לשתות לי את הדם
אבל אין מה לעשות אני גם הרגתי יתוש כי הוא ניסה לשתות לי את הדם
מה שנעשה נעשה. להיתקע על העבר לא יעזור. תחשבי על העתיד.
לקבור אותו בחצר האחורית
שואל השאלה:
לא הצלחתי לפתוח את החלון
לא הצלחתי לפתוח את החלון
אנונימית
ללכת להורים שלו ולהתנצל
באותו הנושא: