19 תשובות
וואו זה רעיון מעולה! כל הכבוד!!
אכן כן
בהצלחה d:
שואל השאלה:
^^^^כן מסכימה לגמרי, זה נושא לא פשוט בכלל. צריך להבין טוב טוב איך המחלה עובדת לפני שנכנסים לקבוצת תמיכה כזאת.
אנונימית
אל תעשי את זה!!
היוזמה עצמה מדהימה *אבל*
הפרעות אכילה זה הפרעה מאוד תחרותית.
וזה יעשה רק ההפך מהמטרה שלך.
אנונימית
שואל השאלה:
^אני יודעת לגמרי ומבינה איך המחלה הזו עובדת כי לצערי יש לי אנורקסיה :(
אבל אני רוצה לבנות קבוצה שתהיה מודעת לתחרותיות הזאת ותלמד את החולות איך עובדת המחלה ואיך אפשר לצאת ממנה.

המטרה לא תהיה לשתף במה את אוכלת או כמה את שוקלת או אם עשית ספורט או לא, אלא רק לתת תמיכה לבנות שיש להן בעיה.
אבל לשים במרכז את העובדה שאצל כל אחת הבעיות הן שונות וזה לא מצביע על רמת חולי. כולן מספיק חולות ומגיע להן להחלים!
אנונימית
את מהממתת, באמת
אבל רוב הבנות שהמצאות בהפרעות אכילה רק ינסו להתחרות איתך ולא באמת לעזור כמו שאת חושבת
אנונימית
שואל השאלה:
^בדיוק :)
אנונימית
רעיון מהמם אבל
את צריכה לזכור משהו, הפרעת אכילה היא מחלת נפש לכל דבר וכשאת נפגשת אם עד אנשים שסובלים מאותו הדבר זה יכול להיות טיפה מסוכן חברה שלי אושפזה במחלקה להפרעות אכילה פגשה חברות שלימדו אותה איך להקיא אחרי האוכל איך להסתיר את זה שאת לא אוכלת וזה השפיע עליה לרעה
לדעתי זה רעיון ממש יפה ומיוחד אבל קצת ריסקי
אנונימית
אני מצטערת אבל לא, כמו שתמיד קורה שלוקחים במחלקת הפרעות האכילה כמה חולות ביחד.
החולות אוהבות את המחלה כי הן מרגישות שזה מבדיל אותן משאר האנשים, מייחד אותן, שהן מסוגלות ואחרים לא. במקרה כזה גם אם המטרה היא לתמוך תהיה תחרותיות. הסיכוי שזה לא יהפוך ל"פרו אנה" אפסי גם אם יהיו משגיחים על התהליך.
זאת מלחמה אישית, אפשר חקבל עזרה חיצונית אבל עד שהמחלימה לא רוצה להחלים. זה פשוט לא יעבוד.
ואם היא תשווה את עצמה לאחרים במהלך התהליך זה ייכשל.
שואל השאלה:
^ברור מבינה לגמרי, אני בעצמי מטופלת ומנסה להימנע כמה שיותר מלהכיר עוד בנות עם הפרעת כזאת כי אני יודעת כמה שזה יכול להשפיע לרעה.
אבל הרעיון של הקבוצה הוא לקבל אליה בנות *שמעוניינות* להחלים ולנסות להתעצם מהרעשים של ההפרעה.
אנונימית
כן רק שבסוף זה הופך לקבוצת פרו אנה ובנות מתחילות להתחרות ולקחת טיפים מאחרות ולשלוח טינספו
מנסיון
שואל השאלה:
^כן, גם לי יש ניסיון בזה. אבל כדאי לקרוא את ההבהרות. מבחינתי שזו תהיה קבוצה שאי אפשר לכתוב בה כלום, ורק ישלחו בה חיזוקים לבנות חולות.
אנונימית
אני חושבת שזה לא רעיון טוב, הייתי בהמון קבוצות כאלה ואחרות וזה עשה לי רע הרבה יותר, לשם כך צריך אנשי מקצוע שאתה מרגיש איתו בנוח ושיבין אותך
את יודעת שיש גם בנים עם הפרעות אכילה..?
אנונימי
^נו ו..
תפתחו לכם קבוצה של בנים, היא מדברת על קבוצה של בנות כדי שיהיה יותר קל להפתח אחת לשנייה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ברור שיש גם בנים, והמון, והמטרה היא שגם בנים יהיו בקבוצה הזו.
שואל השאלה:
כבר פתחתי קבוצה ווטסאפ כזאת, אז אם מישהו רוצה להצטרף שיגיד לי. בנים ובנות.
אנונימית
שואל השאלה:
^בת גוריון.