3 תשובות
אם את אוכלת טוסט בדיאטה-
לאכול עם לחם קל
לאכול גבינה מופחתת באחוזי שומן שלה (יש 9%, 5% אחוז וכאלה)
וזיתים לא לאכול יותר מדי, 8 זיתים משתווים לפרוסת לחם.

זאת מנה די משמינה, יש המון שומן בגבינה ולחם וזיתים גם משמינים.
אבל לאכול פעם ב.. זה לא נורא!
לחם רגיל*
בכלל לא! פחות מ-300 קל׳ של פחמימות, סידן, שומן וסיבים:)