5 תשובות
תחשבי על זה שאת זכית
כי אם בן אדם יתאהב בך את תדעי שזה נטו בגלל הבן אדם שאת.
כי אם בן אדם יתאהב בך את תדעי שזה נטו בגלל הבן אדם שאת.
את לא בינונית.. לא משנה כמו אנחנו חושבים שאנחנו ממוצעים ומשעממים, אנחנו תמיד מיוחדים בעיני מישהו. ובתכלס? אין עוד אף אחד כמוך בכל העולם
שואל השאלה:
כן אבל אין לי עסק ששווה מיליונים ואני כבר בת 23 וגם לא התנשקתי עדיין
ואני די ממוצעת ולא מפורסמת.ואני לא עובדת כל היום מהבוקר עד הערב
כן אבל אין לי עסק ששווה מיליונים ואני כבר בת 23 וגם לא התנשקתי עדיין
ואני די ממוצעת ולא מפורסמת.ואני לא עובדת כל היום מהבוקר עד הערב
אנונימית
שואל השאלה:
אני לומדת אמנות אבל החיים מלחיצים כי מצפים שבגיל 22 כבר תדע הכל על החיים שלך
אני לומדת אמנות אבל החיים מלחיצים כי מצפים שבגיל 22 כבר תדע הכל על החיים שלך
אנונימית
^^^^את מבינה שזה הרוב המוחלט של האנשים כן?
באותו הנושא: