10 תשובות
הכי חשוב לאכול בריא בשביל לרדת
ספורט זה רק בונוס
אני ירדתי בעבר 15 קילו רק מלאכול בריא , לא נגעתי בספורט
ספורט זה רק בונוס
אני ירדתי בעבר 15 קילו רק מלאכול בריא , לא נגעתי בספורט
את צודקת גירעון קלורי ותזונה בריאה הוא מה שמוריד במשקל אבל גם ספורט עוזר כי הוא שורף עוד קלוריות.
שואל השאלה:
אנונימית אצליח אני במעקב קפדני אצל תזונאית
אנונימית אצליח אני במעקב קפדני אצל תזונאית
אנונימית
ספורט שורף את הקלוריות שאת אוכלת
נגיד אכלת 1000 קלוריות ואת עושה אימון אפילו שקטן שמוריד 200 קלוריות בסופו של דבר בנשאר לך 800 קלוריות בגוף וזה ממהר את תהליך ההרזיה
נגיד אכלת 1000 קלוריות ואת עושה אימון אפילו שקטן שמוריד 200 קלוריות בסופו של דבר בנשאר לך 800 קלוריות בגוף וזה ממהר את תהליך ההרזיה
יש הבדל בין להרזות לבין להתחטב
ספורט זה כדי להתחטב לא כדי להרזות
כי זה נכון
זה שאת ספציפית הצלחת בלי לא אומר שזה לא נכון או שתצליחי לשמור על הגוף הרזה הזה
זה שאת ספציפית הצלחת בלי לא אומר שזה לא נכון או שתצליחי לשמור על הגוף הרזה הזה
אנונימי
שואל השאלה:
בולשיט מאזן הקלורי.. התזונאית הרכיבה לי תפריט עם שפע של טחינה וחלבונים ופחמימות שזה המון קלוריות העניין הוא זה איזנ מאכלים טובים לגוף שלך
לי למשל אסור אבוקדו
ומותר טחינה
בולשיט מאזן הקלורי.. התזונאית הרכיבה לי תפריט עם שפע של טחינה וחלבונים ופחמימות שזה המון קלוריות העניין הוא זה איזנ מאכלים טובים לגוף שלך
לי למשל אסור אבוקדו
ומותר טחינה
אנונימית
שואל השאלה:
לתגובה אחרונה לא בקטע לזלזל כן? פשוט נתוזנאית שלי פועלת בשיטה אחרת
לתגובה אחרונה לא בקטע לזלזל כן? פשוט נתוזנאית שלי פועלת בשיטה אחרת
אנונימית
אם את יורדת במשקל
אז את במאזן קלורי שלילי זאת אומרת גירעון קלורי.
זאת עובדה
כל הכבוד שאת מקפידה על תזונה בריאה.
אז את במאזן קלורי שלילי זאת אומרת גירעון קלורי.
זאת עובדה
כל הכבוד שאת מקפידה על תזונה בריאה.
באותו הנושא: