9 תשובות
כן
כן
כן
כן
אנונימית
כן
גם אני
גם אני
ברור, אם הוא גורם לך להרגיש טוב יותר זה הכי לגיטימי שבעולם
או אם הוא חתיך ואז זה אפילו יותר לגיטימי
או אם הוא חתיך ואז זה אפילו יותר לגיטימי
כן, כמראה יש מישנו בתוך לפנייך
אנונימית
קרה לי, היום יש לי אחרת ואני רק מחכה שהפגישה תגמר
שואל השאלה:
ש...כ הרגת אותי
ש...כ הרגת אותי
אנונימית
באותו הנושא: