7 תשובות
מתי ששניכם מרגישים בנוח מספיק אין משהו קבוע
שואל השאלה:
אנחנו מרגישים מספיק בנח אבל השאלה היא מה הלגיטימציה בכללי
Xta
תלוי כמה מרגישים בנוח ובאמת סומכים אחד על השני
אני אישית ישנתי אצלי הבן זוג שלי עוד לפני שהיינו ביחד(היינו חברים ממש טובים)
עם האקס שלי לקח שנתיים בערך עד שישנו ביחד
אחי הגדול, מתחילת הקשר עם ארוסתו הם ישנים ביחד
לעומתו אחי הקטן לקח בערך חודשיים עד שהתחילו לישון ביחד(הוא בן 17)

אין משהו קבוע, זה נורא משתנה פשוט לראות שגם לא לוקחים את הקשר ממש מהר קדימה
שואל השאלה:
^ באיזה גיל התחלת לישון ביחד עם האקס שלך
Xta
עם האקס שלי באיזור גיל 16-17
וואי לפחות חודש לדעתי
אין זמן ספציפי.
זה בסדר וצריך לישון אצל הבן זוג לאחר שאתם התחתנתם.