4 תשובות
לא בודקים את זה
זה כעקרון יותר בשבילך כדי שתוכל יותר להתרגל לנהיגה
בנוסף בסוף תקופת הליווי המלווה שלך צריך לחתום שנהגת את כל השעות הדרושות
זה כעקרון יותר בשבילך כדי שתוכל יותר להתרגל לנהיגה
בנוסף בסוף תקופת הליווי המלווה שלך צריך לחתום שנהגת את כל השעות הדרושות
שואל השאלה:
כן אבל מצד שני אי אפשר להסחב עם מלווה כל כך הרבה במיוחד שאין לי אוטו משלי ואני אנהג פה ושם
אני לא אעבור את השעות גם אחרי שנה
כן אבל מצד שני אי אפשר להסחב עם מלווה כל כך הרבה במיוחד שאין לי אוטו משלי ואני אנהג פה ושם
אני לא אעבור את השעות גם אחרי שנה
אנונימי
הכל בסדר
לא בודקים את זה
לא בודקים את זה
כן, לא בודקים את זה באמת.. תעשי כמה שאת יכולה להשתפר אבל בסוף את חותמת על מסמך שלהם זה לא משנה כמה באמת עשיץ
באותו הנושא: