5 תשובות
את מבינה שהוא בחיים לא שמע על כול הקטע עם הסמיילים וכנראה גם לא אכפת לו פשוט תכתבי הודעה לא כזה מסובך
שואל השאלה:
אחי, זה הוא שכתב לי עם הסמיילים ואמר לי מה זה מה.
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי, לא עונה ;-;....
אנונימית
שלחי הודעה, חיים פעם אחת
תרשמי לו עכשיו סתם הודעה בשביל לדבר וכשאתם מגיעים לסוף תרשמי לו את הלילה טוב והסמיילי