15 תשובות
לא בחיים לא
רק אם אני מכירה
כן לפעמים וזה דפוק
לא.
לא עליתי על טרמפ מעודי.
לא.

~אנונימית שאיננה אנונימית (חזרתי)
אנונימית
לא
מי שעולה על טרמפים הוא חולה נפש
אנונימי
אם צריך אז כן.
למה לא?
לא.

~ אנונימי שאיננו אנונימי (חזרתי)
אנונימי
עליתי כמה פעמים פעם, אבל בתוך יישוב קטן ולא לנסיעה ארוכה. בכל מצב לא עולה יותר
יש לי רישיון אז לא