15 תשובות
לא בחיים לא
רק אם אני מכירה
כן לפעמים וזה דפוק
לא.
לא עליתי על טרמפ מעודי.
כן
לא.
~אנונימית שאיננה אנונימית (חזרתי)
~אנונימית שאיננה אנונימית (חזרתי)
אנונימית
לא
מי שעולה על טרמפים הוא חולה נפש
מי שעולה על טרמפים הוא חולה נפש
אנונימי
אם צריך אז כן.
למה לא?
לא.
~ אנונימי שאיננו אנונימי (חזרתי)
~ אנונימי שאיננו אנונימי (חזרתי)
אנונימי
עליתי כמה פעמים פעם, אבל בתוך יישוב קטן ולא לנסיעה ארוכה. בכל מצב לא עולה יותר
אין סיכוי
יש לי רישיון אז לא
באותו הנושא: