13 תשובות
אני אגיד לך ככה
יש אנשים שמאמינים שקשה להם לשמוע דברים אתאיסטים מוגזמים
ולפעמים זה יכול גם ללמד משהו חדש אז זה לא נורא
יש אנשים שמאמינים שקשה להם לשמוע דברים אתאיסטים מוגזמים
ולפעמים זה יכול גם ללמד משהו חדש אז זה לא נורא
כי יש כאלה שככה אני גם לא מבינה את זה
יש פה גם מלא כאלה שלא מאמינים ויוצאים על מי שמאמין (לא לקפוץ עליי אני אתאיסטית). כל אחד והאמונה שלו
והינה התחלנו שוב פעם.
דיי כברר אנחנו לא יוצאים עליכם פשוט אומרים דעה שונה משלכם. זה כמו כל השאלות למה דתיים שונאים חילונים? וזה ממש לא נכון אם כבר חילונים שונאים דתיים ואני לא רוצה לכליל אז רק חלק מחילונים ככה אז דיי כבר עם השאלות המטופשות האלה
דיי כברר אנחנו לא יוצאים עליכם פשוט אומרים דעה שונה משלכם. זה כמו כל השאלות למה דתיים שונאים חילונים? וזה ממש לא נכון אם כבר חילונים שונאים דתיים ואני לא רוצה לכליל אז רק חלק מחילונים ככה אז דיי כבר עם השאלות המטופשות האלה
כי אנשים אוהבים לריב כאן
מה מפריע לך בזה?
כי יש כאלו
יש גם כאלו שלא מאמינים שיוצאים על אלו שכן
יש גם כאלו שלא מאמינים שיוצאים על אלו שכן
ראיתי פה הרבה הרבה יותר תגובות אנטי דתיות מאשר תגובות של דתיים שיוצאים על אתאיסטים
אם הכוונה לתשובות כמו המגילות של בן שבסך הכל מביאות הוכחות ליהדות וכאלה אז אין לי מה לומר כי יש אנשים שיקחו כל דבר שמישהו תומך בדת בתור פגיעה באתאיסטים
אם הכוונה לתשובות כמו המגילות של בן שבסך הכל מביאות הוכחות ליהדות וכאלה אז אין לי מה לומר כי יש אנשים שיקחו כל דבר שמישהו תומך בדת בתור פגיעה באתאיסטים
כי מי שאוהב את אדונו - ישנא שאחרים יהיו אליו כפויי טבוה ויעברו על רצונו. זה לא ברור?
ומה שכתבת בפירוט - זה לא משהו שאנחנו צריכים להאמין בו, אלא "וצדיק באמונתו יחיה" (חבקוק ב, ד), כלומר דווקא צדיק יחיה בזכות זה שהוא מאמין בניגוד למי שלא מאמין.
ומה שכתבת בפירוט - זה לא משהו שאנחנו צריכים להאמין בו, אלא "וצדיק באמונתו יחיה" (חבקוק ב, ד), כלומר דווקא צדיק יחיה בזכות זה שהוא מאמין בניגוד למי שלא מאמין.
אנונימי
1 לא יוצא, מֵרַחם
2 אין פסוק כזה, הפסוק הוא 'צדיק באמונתו יחיה' - שהאמונה של הצדיק מחייה אותו
2 אין פסוק כזה, הפסוק הוא 'צדיק באמונתו יחיה' - שהאמונה של הצדיק מחייה אותו
לצאת זה אפעם לא נכון תמיד אפשר לדון בצורה מכבדת
ואגב המשפט פשוט לא נכון
המשפט הנכון הוא "צדיק באמונתו יחיה"
והעיקר לזכור שכולנו יהודים עם אחד שצריך להיות מאוחד❤
ואגב המשפט פשוט לא נכון
המשפט הנכון הוא "צדיק באמונתו יחיה"
והעיקר לזכור שכולנו יהודים עם אחד שצריך להיות מאוחד❤
להפך
אם אני יוצאת על מישהו זה כי הוא הגזים בשנאה וההסתה שלו לחרדים
אמר משהו ממש לא נכון על היהדות מחוסר ידע וסתם מטעה אחרים
אבל לא אמרתי למישהו "יתאיסט תפסיק להיות אתאיסט" xd
החברים שלי אתאיסטים בכלל חח
בלי שנאה סתם
אבל ברגע שמישהו פה מטעה או משחק אותה מבין ביהדות זה מצריך הסבר ולפעמים כן גם לצאת על אנשים כאלה
נמאס מהשנאה שלהם סתם לחרדים או השטויות שהם משקרים על היהדות כשהם לא מבינים בה דבר או הזילזול שלהם במאמינים שהם צוחקים עלינו שאנחנו לא חכמים אבל היי מי אמר שהם בכלל מבינים מה האמת מי אמר שהם צודקים והכי חכמים
אם אני יוצאת על מישהו זה כי הוא הגזים בשנאה וההסתה שלו לחרדים
אמר משהו ממש לא נכון על היהדות מחוסר ידע וסתם מטעה אחרים
אבל לא אמרתי למישהו "יתאיסט תפסיק להיות אתאיסט" xd
החברים שלי אתאיסטים בכלל חח
בלי שנאה סתם
אבל ברגע שמישהו פה מטעה או משחק אותה מבין ביהדות זה מצריך הסבר ולפעמים כן גם לצאת על אנשים כאלה
נמאס מהשנאה שלהם סתם לחרדים או השטויות שהם משקרים על היהדות כשהם לא מבינים בה דבר או הזילזול שלהם במאמינים שהם צוחקים עלינו שאנחנו לא חכמים אבל היי מי אמר שהם בכלל מבינים מה האמת מי אמר שהם צודקים והכי חכמים
למה יש לא מאמינים שיורדים על מאמינים?
אגב המשפט לא נכון, הפסוק המקורי זה צדיק באמונתו יחיה (חבקוק ב' ד')
אגב המשפט לא נכון, הפסוק המקורי זה צדיק באמונתו יחיה (חבקוק ב' ד')
באותו הנושא: