5 תשובות
זה סבבה
באמצע
זה בסדר
איך זה מאוחר
תסבירו לי
תסבירו לי
אחותי אני הוצאתי רישיון בגיל 23 סמכי עליי שזה בסדר גמור
באותו הנושא: