9 תשובות
ממש לא מביך!!
לא מביך, את שומרת על עצמך
בכלל לא, גם אני ככה
שואל השאלה:
תודה!!
פשוט אף אחד לא שם יותר וזה מרגיש מביך
תודה!!
פשוט אף אחד לא שם יותר וזה מרגיש מביך
אנונימית
אני גם שם אבל רק כי אני מכוער ודומה לביצים של חמור
אנונימי
^^אני גם שמה עדיין
ועוד הרבה!!
ועוד הרבה!!
לא מביך בכלל,מזה לגיטימי
תשמעי בין אם זה מביך או לא
תמיד תזכרי
בחיים יהיה לך רק את עצמך וקומץ אנשים שבאמת מעריך ואוהב אותך אבל באמת באמת
ולכן גם אם כל האנשים יחשבו שאת מוזרה או מביכה את עצמך
תזכרי תמיד שיש לך רק את עצמך ולכן היחידה שיכולה לשפוט את עצמה זה את
יש סיפור של זוג עם חמור מכירה?
תמיד תזכרי
בחיים יהיה לך רק את עצמך וקומץ אנשים שבאמת מעריך ואוהב אותך אבל באמת באמת
ולכן גם אם כל האנשים יחשבו שאת מוזרה או מביכה את עצמך
תזכרי תמיד שיש לך רק את עצמך ולכן היחידה שיכולה לשפוט את עצמה זה את
יש סיפור של זוג עם חמור מכירה?
מביך ממש
באותו הנושא: