143 תשובות
אני יודעת שזה לא בסדר אבל משהו בי לא מצליח להתעלם מחשיפת הפיטמה
מגיע לו.
לא נעים אבל בחיים שלי לא צחקתי ככה
יואו אני פיפיעע
על מה המינוסים כולה אמרתי שהפרצוף שלו היה מצחיק, לא תמכתי במעשה או משהו
זה נוראי וזה לא מכבד
על מה המינוסים כולה אמרתי שהפרצוף שלו היה מצחיק, לא תמכתי במעשה או משהו
זה נוראי וזה לא מכבד
באמת שאם כל הכבוד למה שהוא אומר והוא אומר דברים מזעזעים לא עושים דבר כזה ....
והוא מגעיל ובאמת אני באלי להקיא ממנו אבל לא נראלי צריך ככה
והוא מגעיל ובאמת אני באלי להקיא ממנו אבל לא נראלי צריך ככה
אנונימית
לא אשקר צחקתי
תודה על המינוסים אבל מה אני אעשה שההומור שלי שבור
זה גם דיי מגיע לו =/
תודה על המינוסים אבל מה אני אעשה שההומור שלי שבור
זה גם דיי מגיע לו =/
בושה וחרפה שאנשים פה מרחמים עליו , כשאחיכם או מישהו מהמשפחה שלכם ימות והוא יבוא וירקוד על הקבר אני רוצה לראות שתרחמו על הבן אדם פח הזה. תתביישו כולכם
אנונימית
איזה מלך מי שעשה את זה
אנונימי
אמאלה מה
לא יודע זה די מגיע לו
תודה על המינוסים אבל הוא בן אדם מזעזע
תודה על המינוסים אבל הוא בן אדם מזעזע
ראיתי וזה מגיע לו לא אכפת לי שזה לא בסדר
זה היה נורא מיני לשנייה זה לא חפה להתנהג ככה אבל
הדעות שלו מזעזעות אותי בכל מקרה אבל כשאני מסתכלת על דבר כזה אני גם מזדעזעת, לא משנה כמה לבן אדם יש דעות קיצוניות, יש דרכים לפעול, ואלימות היא לא אחת מהן.
לא מרחמת עליו כמו שהוא לא מרחם על החיילים שלנו, בכל אופן, זה הגיע לו
כל מי שמרחם עליו חולי נפש נקודה.
זה היה מאלוהים מגיע לו
זה היה מאלוהים מגיע לו
אנונימי
לא יודעת מה שמשך לי את העין זה הציצים של הגבר
סתם אבל זה כואב ומצחיק בו זמנית אני לא אשקר
סתם אבל זה כואב ומצחיק בו זמנית אני לא אשקר
זה לא בסדר
אבל אני לא מרגישה כלפיו שום רחמים.
אבל אני לא מרגישה כלפיו שום רחמים.
תראו אני מסתכלת על זה ואני לא תומכת באלימות בשום מצב. הוא בנאדם נורא אבל לזרוק כיסא על בנאדם ולהצדיק את זה . מראה כמה זה נורא( דרך אגב מי שעושה לי מינוסים תומך באלימות)
אני לא אוהבת אותו בכלל אבל זה לא יפה לזרוק על מישהו כיסא במקרה הזה קצת יותר סביר
וואי מזעזע כל כך מסכן מרחמת עליו
כשהוא השתין על הקבר של חיילים זה היה יותר מזעזע
אנונימית
מה אמיר חצרוני עשה? יענו מה הדעה שלו לא הבנתי
שואל השאלה:
נגד חיילי צהל אנטי ציוני ועוד אלפי דברים הזויים
נגד חיילי צהל אנטי ציוני ועוד אלפי דברים הזויים
לפי דעתי זה גם לא בסדר וזה מגיע לו
אנונימית
לדעתי זה הכי לא בסדר מה שעשו לו
שהוא אוהב בנים
קשה לראות
אני לא מסכימה עם הדעות שלו אבל זה פשוט לא בסדר...
אני לא מסכימה עם הדעות שלו אבל זה פשוט לא בסדר...
חח צחקתי
אמאלה איזה מטומטם. אבל היי אני מאוד מצטערת
הפטמה שלו זה רמה אחרת..
הפטמה שלו זה רמה אחרת..
לא מסכים בכלל עם הדעות שלו, אבל לאף אחד לא מגיע כזה דבר.
אני בוכה איזה מופע התמזמזות דפק לקובי ks בשידור חי מר פרופסור
השדזכיים של קובי caught in 4k
השדזכיים של קובי caught in 4k
אני ממש לא אוהבת את חצרוני אבל יש גבול להעיף עליו כסא ממש יעזור?
לא נושמתת בחיים לא צחקתי ככה אמא
מהמם.
למה פתאום אני מרגישה בחילות וחולשה?
מזעזע
מזעזע
מגיע לו
כאילו ליטרלי אך אתם יכולים להגיד שאתם מרחמים עליו ברצינןת
הוא אןמר דברים נוראיים על המדינה ועל החיילים שלנו
כאילו ליטרלי אך אתם יכולים להגיד שאתם מרחמים עליו ברצינןת
הוא אןמר דברים נוראיים על המדינה ועל החיילים שלנו
כל אחד ואחת יודע שאני שיאי הימינית והציונית אך גם נגד אלימות ונורא בעד צדק.. כמובן שכמובן אני נגד זריקת הכיסא!!! זה מעשה מכוער ולא פייר, זה שהוא שמאלן ומוזר לא אומר שמותר להרביץ לו, אנשים אלימים הם אנשים רעים חולים ומסוכנים, מקווה שיענישו את אותו האלים.
ורק אל תשכחו שהוא השתין על קבר של חייל
אחוצי מה פאקינג לא אנושי הוא בהמה וזה מגיע לו
הוא השתין על קבר של חייל
תציבי את עצמך באותו מקום של האמא/האחות
תעשו לי מינוסים
בסוף היום אתם יודעחם שאני צודקת
הוא השתין על קבר של חייל
תציבי את עצמך באותו מקום של האמא/האחות
תעשו לי מינוסים
בסוף היום אתם יודעחם שאני צודקת
די להתנהג פה כמו צדיקים, הבחור הזה צוחק על חללי צהל ועל פגים ואומרים שזה מוגזם שזורקים עליו כיסא, ועוד איך מגיע לו את זה וחבל שלא עשו יותר מזה.
צחקתי בקול חחח איך שהוא חיבק אותו חחחחח
התנהגות ברברית של עוד צ'חצ'ח
חצרוני בן אדם טוב שפוי ומוסרי והוא נגד הכיבוש ונגד חיילי צהל הכובשים ולא מגיע לו מה שעשו לו
חצרוני בן אדם טוב שפוי ומוסרי והוא נגד הכיבוש ונגד חיילי צהל הכובשים ולא מגיע לו מה שעשו לו
אנונימי
אחד הדברים הכי מצחיקים שראיתי
בטח איזה ערס שלא מבין כלום מהחיים שלו זרק עליו כיסא ותשובתי לשאלה זאת זה לא בסדר
מדהים! מגיע לו הדעות שלו זה משהו.. קשה עם להכיל את זה
הבן אדם צוחק ורוקד על קברים של חיילי צהל מה אתם מרחמים עליו
אני שונאת את הבנאדם באמת
אבל זה כבר לא..
אבל זה כבר לא..
"איה"
אלימות זה לא הפתרון וזה מזעזע אבל זה פשוט מצחיק הוא פשוט אמר "איה" ואיך שהוא נתפס על הבן אדם השני שאין לי מושג מי הוא וחושף לו את... הפטמה...
אלימות זה לא הפתרון וזה מזעזע אבל זה פשוט מצחיק הוא פשוט אמר "איה" ואיך שהוא נתפס על הבן אדם השני שאין לי מושג מי הוא וחושף לו את... הפטמה...
אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות
מצטערת על חצרוני וזה אבל הקטע של הפיטמה מאיפה זה בא
מצטערת על חצרוני וזה אבל הקטע של הפיטמה מאיפה זה בא
חחחח
אואו או
אואו או
לא אכפת
אנונימית
מגיע לו
וואו מזעזע
מהזעזוע מוח הוא יצא מהארון
^^ חיכיתי לזה
אין על האשדודים יודעים תמיד לנצל הזדמנויות
זה ממש לא בסדר!
בתכלס המעשה לא בסדר בכלל
הדעות שלו מזעזעות אבל זה לא מצדיק אלימות כזו..
הדעות שלו מזעזעות אבל זה לא מצדיק אלימות כזו..
גם אם הוא חרא בן אדם לגמרי, אני לא חושבת שזה לגיטימי להגיע לרמה כזו של אלימות. לזרוק על בן אדם כיסא בגלל הדעות שלו זה פשוט לא בסדר
די להתייפייף ברגע שהוא החליט לרקוד על קבר של גיבורים מגיע לו גם שיזרקו סכינים.
למה לעזאזל יש כאן אנשים שמרחמים עליו? מה לעזאזל?
ולפי דעתי אין לי בעיה עם הזריקת כיסא
ולפי דעתי אין לי בעיה עם הזריקת כיסא
מי שעשה לו את זה צריך להדליק את המשואה
לא מכירה אותו או את דעותיו, אבל זה מזעזע לגמרי, הוא נראה כל כך מפוחד
שואל השאלה:
תגובת אמיר חצרוני:
"הרגע הותקפתי בזמן צילומים באשדוד על ידי דור שני ליוצאי מערות שהגיעו בלי סלקציה בזכות סבא יהודי.
בפעם הבאה שאתם חושבים שסלקציה זה מילה גסה."
תגובת אמיר חצרוני:
"הרגע הותקפתי בזמן צילומים באשדוד על ידי דור שני ליוצאי מערות שהגיעו בלי סלקציה בזכות סבא יהודי.
בפעם הבאה שאתם חושבים שסלקציה זה מילה גסה."
מצטער מאוד כפרה אבל זה מגיע לו חד וחלק שיהיה מודע למעשים שלו ולהשלכות של זה ,הוא האדם הכי שנוא במדינה
מה הוא אמר?? שהגיע לו לקבל כיסא בראש.??
אני לא מעודכן... רציני תגידו מה הוא אמר.
אני לא מעודכן... רציני תגידו מה הוא אמר.
לא מרחם עליו, מגיע לו ולא אכפת לי כל כך
לא תומכת בדעות שלו
אבל אמאלה
אבל אמאלה
גועל נפש למה אנשים מעודדים את זה
סליחה זה ממש הצחיק אותי אמאלה
כששלחו מכתב איומים על רצח המשפחה של ביבי לא שאלתם על זה נכון?
כששלחו מכתב איומים על רצח המשפחה של ביבי לא שאלתם על זה נכון?
אני לא סובלת אותו והוא מגעיל אותי, אבל מה שעשו לו זה מזעזע...
אנונימית
צחקתי בקול בכל רגע ואני רואה את זה בלופים
מגיע לו מעבר לכיסא
מגיע לו מעבר לכיסא
וואי לא סבבה בכלל..
אני לא מסכימה עם מילה שיוצאת לו מהפה וחושבת שהוא אדם רדוד ומזעזע, אבל לא צריך להגרר לאלימות פיזית בכל זאת הוא מבוגר..
אני לא מסכימה עם מילה שיוצאת לו מהפה וחושבת שהוא אדם רדוד ומזעזע, אבל לא צריך להגרר לאלימות פיזית בכל זאת הוא מבוגר..
מגיע לו
אנונימי
מגיע לו
מודה שזה דיי מצחיק
ואפשר להגיד גם קצת מטריד מה שקורה שם חחח
ואפשר להגיד גם קצת מטריד מה שקורה שם חחח
מגיע לו יותר גרוע אפילו
אנונימית
מגיע לו ללא צל של ספק
מזעזע.
אני מת איך הוא חיבק את קובי כאילו הוא אבא שלו הרג אותי
ומניאק מה שעשה את זה
ומניאק מה שעשה את זה
סורי אבל הרבה זמן לא צחקתי ככה.
"אוהו, איך שגלגל מסתובב לו"
"אוהו, איך שגלגל מסתובב לו"
נשבעת אני קוראת פה תגובות ומתפוצצת מצחוק
סורי
סורי
חחח מגיע לו אתם יודעים כמה הוא דיבר מלוכלך לישראל?? שנה שעברה הוא ליטרלי אמר שאם היה שוב את השואה הוא היה ממש שמח
תגידו מה אתם רציניים שאתם אומרים שמגיע לו? הבחור טרולר כולה אמר כמה מילים
בואו כולנו יודעים שהוא לא בסדר בראש אז למה לדפוק את זה עוד יותר
מזעזע
ממש הצחיק אותי איך שהוא ישר חשף לו את הפטמה... כאילו מה הרגע זרקו עליך כיסא
די נו.. איך הוא ליטף לו את הציצי
אנונימית
"הבא להורגך השכם להורגו"
אנונימית
כאילו אתם באמת כאלה מפגרים ? הבן אדם גינה כל דבר יהודי ואמר שהארץ שייכת לפלסטינים ושחיילי צה"ל עלובים וירק על קברים שלהם איך אפשר להגיד משהו טוב על הדבר הסה חבל שקיבל רק כיסא בראש חבל שלא כדור בראש
עם כמה שהוא נוראי, אני לא מצדיק את זה.
לא יודע אם כואב לי כי הוא רוקד על קברי חיילים אבל בכללי זה לא בסדר.
לא יודע אם כואב לי כי הוא רוקד על קברי חיילים אבל בכללי זה לא בסדר.
israel army^
זה שהוא בן אדם נוראי (ואני מסכים שהוא בן אדם נוראי)
לא אומר שאפשר להצדיק את הבן אדם שעשה את זה, אלימות לא יעזור בכלום.
זה שהוא בן אדם נוראי (ואני מסכים שהוא בן אדם נוראי)
לא אומר שאפשר להצדיק את הבן אדם שעשה את זה, אלימות לא יעזור בכלום.
אנשים פה פשוט מגעילים אותי ואתם פשוט יפי נפש איכס בגלל זה שונאים אותנו בעולם צריך להכנס באנשים כמוהו ב100% ו/או להעיף אותו מהמדינה או כדור בראש אין אופציה אחרת
אנונימי
מגיע לו
כמה צחקתי כשראיתי את זה לא כמו משוגע אבל זה היה מצחיק
כמה צחקתי כשראיתי את זה לא כמו משוגע אבל זה היה מצחיק
מה אלימות תעזור בדיוק
בימינו שלום כבר לא אופציה תמיד ירמסו ויהרגו את החלשים אז עוברים ממוח לכוח ככה זה עובד וככה חולי נפש כמוהו וכל השמאל שונא בישראל מבין
הבנתי ששונאים אותו גם אני שונאת אותו
אבל לא מרימים כיסאות
אבל לא מרימים כיסאות
כן אני לא מסכימה עם דעותיו אבל זה מוגזם, מסכן הבן אדם
היה קשה לראות את זה
היה קשה לראות את זה
מעשה נוראי בעיני, אבל לא מכיר את האדם ואולי כן מגיע לו קצת כיסא לראש, אבל זו ממש לא הדרך להתנהג ואני מסכים שהם בהחלט דור שני ליוצאי מערות.., פשוט נורא בעיניי וחבל שיש אנשים שתומכים ומצדיקים את זה
אני חושבת שמגיע לו אבל זה כואב לי מידי
הדעות שלו באמת מגעילות ומגיע לו שיצעקו עליו ויקללו אותו כל הזמן, אבל ברגע שזה הופך לאלימות זה מוגזם לדעתי
מאיפה האומץ לזרוק ככה כיסא על ראש של בן אדם, דחוף לפתוח לו תיק במשטרה מטורף אחד..
מאוד מתנגד לדעות שלו(בלשון המעטה), אבל מה שעשו לו זה מזעזע.
אפילו שאני לא סובל את הבן אדם אבל זה כבר הזוי לזרוק על בן אדם כיסא מי שעשה את זה הוא כנראה כולרה
אנונימי
אני לא אוהבת אותו בלשון המעטה אבל אלימות זה לא הפתרון ולכל אחד לדעתי יש זכות להביע דעה גם שעה שאנחנו לא אוהבים לשמוע אני לא אוהבת אותו אבל לא הגיע לו
מיני מלעכ
מצחיק שאת נגד "השסע העדתי" [וזה כבר קרינג'], אבל יש באמירה שלך משום ירידה על אשכנזים. משהו בנימה הזאת...
מצחיק שאת נגד "השסע העדתי" [וזה כבר קרינג'], אבל יש באמירה שלך משום ירידה על אשכנזים. משהו בנימה הזאת...
אלימות היא לא פיתרון לשום דבר, לא משנה כמה הדעות של הבן אדם הזה גרועות, והוא פגע באנשים, אבל לא בדרך של אלימות ואלימות כזו לא מתאים
מגיע לו.
שייחנק מצידי
שייחנק מצידי
זה די מגיע לו
אבל איך שהוא פתח לו ת'חולצה():
אבל איך שהוא פתח לו ת'חולצה():
מגיע לו
מודה, היה לי נעים בשבילו כשראיתי בפעם הראשונה.
אבל אני נזכרת, שביום הזכרון הוא העלה סרטון שלו רוקד על קברים של חיילים
אז איך אני יכולה להרשות לעצמי לרחם על האיש הזה.
הוא מבקש את תשומת לב, קיבל אותה בענק.
אבל אני נזכרת, שביום הזכרון הוא העלה סרטון שלו רוקד על קברים של חיילים
אז איך אני יכולה להרשות לעצמי לרחם על האיש הזה.
הוא מבקש את תשומת לב, קיבל אותה בענק.
כאב לי לרגע אבל זה עבר
אבל מיזמוזים שהיו שם הרגו אותי
אבל מיזמוזים שהיו שם הרגו אותי
הרבה זמן לא צחקתי ככה הפיטמה שברה אותי
מגיע לו, הדעות שלו מחרידות ומזעזעות הוא פרא אדם
חחח מגיע לו
הוא לא בן אדם הוא חיה די לרחם עליו
שיקבל קצת בראש
כשהוא אמר "איה" הרגשתי את זה.
מה הקשר לדעה הוא רוקד על קבר של חיילים את שומעת את עצמך
הוא בן אדם מזעזע אבל זה היה מוגזם
או אתה
הוא ורבין זה שונה לגמרי, אמיר חצרוני שונא ישראל
הקטע שהוא חשף לזה שהיה לידו את החזה קרעע אותי ע
מצד אחד, אני לא תומכת באלימות בשום צורה
מצד שני, הבן אדם מזעזע ובואו נודה זה די הגיע לו
הוא איחל מוות לחיילים בצה"ל ובכללי אמר המון דברים שהם חדמש לא במקום
הוא זה שבוחר לפתוח תפה ולהגיד מה שבאלו על המדינה אז וואלה הוא היה צריך לחטוף על זה מתישהו
מצד שני, הבן אדם מזעזע ובואו נודה זה די הגיע לו
הוא איחל מוות לחיילים בצה"ל ובכללי אמר המון דברים שהם חדמש לא במקום
הוא זה שבוחר לפתוח תפה ולהגיד מה שבאלו על המדינה אז וואלה הוא היה צריך לחטוף על זה מתישהו
בגדול אני נגד אלימות ולא משנה מה קרה או מי התחיל
אבל לא במקרה הזה
אבל לא במקרה הזה
אנונימי
זה ממש הצחיק אותי מגיע לו
אנונימית
מגיע לו!!!
מזכירה שהוא ירק על קברים של חיילי צה"ל שמתו ואם יהיה מינוס אחד אין לכם מה לעמוד בצפירה שקוראת מחר ובעוד יומיים כי אתם מזלזלים ולא מכבדים ולא מודים לאנשים שבזכותם יש לכם מדינה.
מזכירה שהוא ירק על קברים של חיילי צה"ל שמתו ואם יהיה מינוס אחד אין לכם מה לעמוד בצפירה שקוראת מחר ובעוד יומיים כי אתם מזלזלים ולא מכבדים ולא מודים לאנשים שבזכותם יש לכם מדינה.
אנונימית
זה מזעזע הוא לא בן אדם טוב בכלל אבל לא עושים דברים כאלה
רוע לב אבל האמירות על המזרחים היו מיותרות ולא במקום
אני יודע כשראיתי את הסרטון כאב לי.. כאב לי ונשבר לי הלב קצת
אני מקווה שכאב לך הלב שחצרוני לא מת ולא על זה שזרקו לו כיסא
אנונימי
עד כמה שאני שונאת אותו והוא חרא בנאדם אלימות לא פתרון שום דבר מזעזע
על זה שזרקו עליו כסא, אני ציוני מלא ומתנגד לאמירות שלו
הוא בן אדם ולא כיף לראות את הדבר הזה, הילד זקוק לחינוך וערכים שברור שאין לו וחצרוני אני כואב את כאבו
הוא בן אדם ולא כיף לראות את הדבר הזה, הילד זקוק לחינוך וערכים שברור שאין לו וחצרוני אני כואב את כאבו
מגיע לו יותר מכיסא בראש לדעתי.
זה אדם שצוחק על חללי צה"ל שנהרגו בכדי לשמור על התחת שלו, אדם שמוציא שם רע למדינה בעולם, אדם גזען נגד מזרחים, חבר של אויבי ישראל.
כאילו יותר מזה , אדם פשוט מסריח, אין לי מה להוסיף.
ולכל מי שאומר שהדעות שלו לא אמורות לגרום לנו לזרוק עליו כיסאות, אז שיפסיק לבלבל לי במוח, יש הבדל בין דעות לבין ביטויים פוגעניים כלפי אנשים.
להיטלר היו "דעות" על יהודים שהם גזע נחות , ותראו מה בסוף קרה, אין מקום לדעות שפוגעות באוכלוסייה וקבוצה מסויימת ללא סיבה.
האדם הזה שחש שהוא אלוהים קיבל וואחד כיסא בראש , והבין שהוא חתיכת פישר קטן שלא שווה הרבה עם כל התואר "פרופסור" הזה.
זה אדם שצוחק על חללי צה"ל שנהרגו בכדי לשמור על התחת שלו, אדם שמוציא שם רע למדינה בעולם, אדם גזען נגד מזרחים, חבר של אויבי ישראל.
כאילו יותר מזה , אדם פשוט מסריח, אין לי מה להוסיף.
ולכל מי שאומר שהדעות שלו לא אמורות לגרום לנו לזרוק עליו כיסאות, אז שיפסיק לבלבל לי במוח, יש הבדל בין דעות לבין ביטויים פוגעניים כלפי אנשים.
להיטלר היו "דעות" על יהודים שהם גזע נחות , ותראו מה בסוף קרה, אין מקום לדעות שפוגעות באוכלוסייה וקבוצה מסויימת ללא סיבה.
האדם הזה שחש שהוא אלוהים קיבל וואחד כיסא בראש , והבין שהוא חתיכת פישר קטן שלא שווה הרבה עם כל התואר "פרופסור" הזה.
מטאליסט
סוף סוף סוף סוף סוף בן אדם שפוי ולא יפה נפש סוף סוף בן אדם נורמלי שמבין מה צריך לעשו תדאג בך אחי וואן
סוף סוף סוף סוף סוף בן אדם שפוי ולא יפה נפש סוף סוף בן אדם נורמלי שמבין מה צריך לעשו תדאג בך אחי וואן
אנונימי
אני לא אשקר די נהנתי מהסרטון אפילו שתכלס אני לא תומך בכזה מעשה....
אבל זה מרגיע אותי אחרי מה שהוא עשה על קברים של חיילים...
אבל זה מרגיע אותי אחרי מה שהוא עשה על קברים של חיילים...
מסכן ולא נעים אבל מגיע לו
לא נעים לצחוק אבל זה הכי מצחיק שיש מקבל פצצה ומממש לו את הגוף הוא הכי אידיוט שיש החצרוני הזה.
^^^^ספר לי על זה, אדם חולני כמותו לא צריך לחיות בינינו בכלל.
אדם דוחה.
אדם דוחה.
מסכן סתם מראה שאנחנו מפחדים מדעות של שנות משלנו
שונא ישראל מגיע לו
באותו הנושא: