התחברות
הרשמה
חברה הכי טובה שלי התרחקה ממני בגלל ,
שהילד שהיא ככ רוצה בקטע שלי ורודף אחריי ,
וזה מבאס כי אני לא קשורה ,
אני לא עונה לו להודעות בכלל.
היא אמרה לי שבגלל שאני יותר יפה ממנה אז נמאס לה להרגיש זאת שלא מתייחסים אליה בישיבות.
היא החברה היחידה שלי.
מה לעשות ?
2 במאי 2022, 20:24
2 תשובות
לדבר איתה
כי זה ממש לא בסדר מצידה
פ
פריק טעים מאוד
האחת_והיחידה^
שמת לב שאת עונה לכולם "לדבר איתה"?
אנונימית