8 תשובות
לא מומלץ כי יש בזה המון סוכר
אם זה לא בנוסף לקפה מסוג אחר אז סבבנ
לא כזה בריא
לפי מה שאני יודעת בכוס אייס קפה יש כ12 כפיות סוכר אז לא כדאי כל יום, אולי פעמיים בשבוע אם אתה ממש רוצה
לא
גם כי זו כנראה התמכרות
גם חבל על הכסף וגם זה לא בריא
גם כי זו כנראה התמכרות
גם חבל על הכסף וגם זה לא בריא
אני תמיד שותה כל היום אייס קפה
קצת זה בסדר
חבל על הכסף
באותו הנושא: