5 תשובות
אני התחלתי תהליך של להפסיק את צריכה להוריד כל הזמן בדירוג את הכמות ובסופו של דבר תפסיקי לי לא היה תופעות לוואי אבל אולי יש אנשים שיש להם
שואל השאלה:
היו לכן תופעות לוואי כשכן לקחתם?
היו לכן תופעות לוואי כשכן לקחתם?
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם 60 מג!!! שינוי בתיאבון? משהו?
אני גם 60 מג!!! שינוי בתיאבון? משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
בהצלחה!!
אני פוחדת שברגע שאפסיק (כי אני רוצה להחליף), יביאו לי משהו שממש יעלה אותי.
בהצלחה!!
אני פוחדת שברגע שאפסיק (כי אני רוצה להחליף), יביאו לי משהו שממש יעלה אותי.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה יפהפיה❤ צודקת
תודה יפהפיה❤ צודקת
אנונימית