7 תשובות
תסיימי אותה עכשיו, אנחנו מאמינים בך !
אנונימי
תגידי שהתכוונת לסיים אותה היום אבל לא הרגשת טוב/שכחת אותה בבית ושאת מבטיחה להביא אותה מחר.
שלחי לי אנסה לעזור כמה שאני יכולה
תשבי לנסות לסיים אותה
איזו כיתה את ? אולי אוכל לעזור
תשלחי אם את רוצה אני אנסה לעזור
ahh
את יכולה להגיד ששחכת אותה בבית
שכחתי בבית
ואז תגידי שאת ממש מצטערת ותביאי אותה ביום שאחרי