7 תשובות
תסיימי אותה עכשיו, אנחנו מאמינים בך !
אנונימי
תגידי שהתכוונת לסיים אותה היום אבל לא הרגשת טוב/שכחת אותה בבית ושאת מבטיחה להביא אותה מחר.
שלחי לי אנסה לעזור כמה שאני יכולה
תשבי לנסות לסיים אותה
איזו כיתה את ? אולי אוכל לעזור
איזו כיתה את ? אולי אוכל לעזור
תשלחי אם את רוצה אני אנסה לעזור
את יכולה להגיד ששחכת אותה בבית
שכחתי בבית
ואז תגידי שאת ממש מצטערת ותביאי אותה ביום שאחרי
ואז תגידי שאת ממש מצטערת ותביאי אותה ביום שאחרי
באותו הנושא: