7 תשובות
שואל השאלה:
brotherhao אני לא עושה ספורט
brotherhao אני לא עושה ספורט
אין לי מושג הבדיקות שלי בסדר גמור
^^ לא צריך תחליפים ולא כלום. יש המון קטניות מהצומח שמפוצצים בחלבון.
פשוט צריך לאכול טוב ולשמור על תזונה מאוזנת, וזה משהו שכולם צריכים לעשות- לא רק טבעונים וצמחונים.
פשוט צריך לאכול טוב ולשמור על תזונה מאוזנת, וזה משהו שכולם צריכים לעשות- לא רק טבעונים וצמחונים.
וגם אני טבעונית ואין לי שום בעיה בריאותית (מלבד מחסור בברזל, אבל זה לא קשור לטבעונות שלי. מאז ומתמיד היה לי בעיה בספיגת ברזל). זה בדרך כלל רק שטויות שקרניבורים ממציאים. אין לי מושג למה תמיד אומרים את זה, לכי תביני.
כי אנשים לא מחנכים את עצמם ובטוחים שכל התזונה והויטמינים שלנו אמורים להגיע מבשר:)
מבחינתם אם אתה אוכל בשר אתה בריא ואין צורך לשמור על אורך חיים ותזונה נכונה ואם לא אוכל בשר אתה חסר ברזל וויטמינים.
מבחינתם אם אתה אוכל בשר אתה בריא ואין צורך לשמור על אורך חיים ותזונה נכונה ואם לא אוכל בשר אתה חסר ברזל וויטמינים.
בגלל שחלבונים לרוב מצויים בבשר
אבל אם את אוכלת תחליפים נגיד, אז לא יכול להיות לך חסר
אבל אם את אוכלת תחליפים נגיד, אז לא יכול להיות לך חסר
זה תלוי בכמה את צורכת. הבדיקה לא מודדת ביחס למישהו שמתאמן אלא ביחס לבן אדם שחיי אורך חיים רגיל ולא צורך את אותה הכמות חלבון של מתאמן
באותו הנושא: