3 תשובות
אז כן, תלכי ותהני
שואל השאלה:
לא קשה לי חברתית אני פשוט ביישנית ליד המשפחה כשאני אהיה לבד אני אדבר עם כולם ואני חושבת שבטוח יש עוד כמה ביינשות ואז עושים חבורה
לא קשה לי חברתית אני פשוט ביישנית ליד המשפחה כשאני אהיה לבד אני אדבר עם כולם ואני חושבת שבטוח יש עוד כמה ביינשות ואז עושים חבורה
אנונימית
אם ממש קשה לך חברתית עדיף להתחיל ממחנה של שבוע בארץ או משהו,כי שם את תתקעי, אבל בעיקרון חוויה
באותו הנושא: